List of publications on a keyword: «целевой рынок»
Экономика (экономическая теория, финансы, бухгалтерский учет, статистика и др.)
Publication date: 23.10.2018
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Fiziko-tekhnicheskii institut FGAOU VO "Severo-Vostochnyi federal'nyi universitet im. M.K. Ammosova" , Саха /Якутия/ Респ
«Marketing i ego rol' v ekonomike»
История и политология
Publication date: 09.02.2017
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Institute for Service, Tourism & Design (branch) of FSAEI of HPE "North-Caucasus Federal University" , Ставропольский край
«История внедрения маркетинга в сферу услуг»
Экономические науки
Publication date: 19.01.2016
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Mikhail V. Sheptukhin
FSBEI of HE "Orenburg State University" , Оренбургская обл
«Анализ маркетинговой деятельности при использовании имиджа в сфере туризма»
The system of marketing information provides systematization, an assessment and use of the data characterizing a condition of the external and internal environment of the tourist entity. Without objective, actual, rather complete marketing information adoption of operational and strategic decisions is impossible.