List of publications on a keyword: «методы воздействия»


Психология

Publication date: 31.07.2020
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Pavel E. Khailov , master's degree student
FSBEI of HE “The Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration” , Москва г

«Psychological Conditions for Effective Advertising»

Download an article

The article is devoted to the analysis of advertising and its impact on consumer behavior and choices. A justification of such processes from a psychological point of view is given. Psychological methods and criteria for evaluating the effectiveness of advertising are also considered. An example of a specific advertising case is presented and analyzed. Several key conditions for effective advertising are identified.

Педагогика

Publication date: 07.12.2016
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Tatiana A. Bukreeva
MBOU "SOSh 43" g. Belgoroda , Белгородская обл
Sergei I. Bukreev
МБОУ «СОШ №31» , Белгородская обл
Elena A. Motlokhova
MBOU "SOSh 43" g. Belgoroda , Белгородская обл

«О взаимодействии классного руководителя с учителями-предметниками и родителями в учебно-воспитательной деятельности»

Download an article

В данной статье представлена точка зрения, основанная на опыте работы авторов, о роли классного руководителя при взаимодействии участников учебно-воспитательной деятельности школьников.

Менеджмент и его разновидности, диверсификация, маркетинг, ценообразование

Publication date: 23.09.2015
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Iuliia A. Striuk
Elena F. Linkevich , doctor of economic sciences
FSFEI of HE "Kuban State University" , Краснодарский край

«Влияние стратегии подбора и обучения торгового персонала на уровень маркетинговой системы управления продажами»

Download an article

В работе рассмотрены результаты исследования основных стратегий подбора персонала, определены управленческие проблемы их применения, требуемые в связи с этим системы обучения и спрогнозированы основные направления использования программ обучения торгового персонала в реалиях современных российских фирм.