List of publications on a keyword: «ребрендинг»


Философия

Publication date: 25.07.2016
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Galina P. Klimova , candidate of pedagogic sciences , associate professor
FSBEI of HE "Ural State University of Architecture and Art" , Свердловская обл
Viktor P. Klimov , candidate of pedagogic sciences , associate professor
FSAEI of HE "Russian State Vocational Pedagogical University" , Свердловская обл

«Taste in holon paradigm»

Download an article

In this research the authors tried to investigate and generalize theoretic and applied studies of aesthetic taste, as well as, opportunities of its productivity distribution in terms of socio-cultural, person-professional and psychological levels. The article deals with traditional outlooks upon the origin of taste and its relationship with art and its current situation of taste functioning in terms of increasing globalization, virtualization and informatization of modern society.

Экономические науки

Publication date: 16.11.2015
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Anna M. Kalugina
FSFEI of HE "Financial University under the Government of the Russian Federation" , Москва г

«Значение ребрендинга в условиях современной рыночной экономики»

Download an article

В статье проведено исследование роли ребрендинга. Автором рассмотрены его основные задачи, функции, цели и его назначения, а также некоторые проблемы, возникающие во время ребрендинга

Педагогика

Publication date: 29.12.2014
Evaluate the material Average score: 3 (Всего: 1)
Gulnaz K. Faizrakhmanova
ФГБОУ ВО «Московский государственный гуманитарный университет им. М.А. Шолохова» , Москва г
Guzaliia I. Fazylzianova , doctor of culturology
Институт искусств и креативных технологий ФГБОУ ВО «Московский государственный гуманитарный университет им. М.А. Шолохова» , Москва г
Svetlana K. Tkalich , doctor of pedagogic sciences , professor
Institute of Fine Arts FSBEI of HE "Moscow State Pedagogical University" , Москва г

«Социально-культурная деятельность и когнитивная психология: точки пересечения и взаимодействия»

Download an article

Статья посвящена особенностям проведения ребрендинга социально-культурной деятельности. Отмечается необходимость обучения студентов-дизайнеров анализу объектов модернизации, научных парадигм, формирование знаний самых современных направлений в науке в целях успешной реализации проекта по ребрендингу. Рассматриваются вопросы расширения возможностей кратковременной памяти учащихся посредством введения в педагогическую практику когнитивной психологии.