Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

К вопросу о формировании установок на потребление алкоголя у молодежи

Proceeding
VIII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VIII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Author:
Tataeva M. T. 1
Scientific adviser:
Dautmergen L. M.1
Work direction:
Общая педагогика
Rating:
Article accesses:
2099
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Chechen State University"
For citation:
Tataeva M. T. (2016). К вопросу о формировании установок на потребление алкоголя у молодежи. Pedagogical experience: theory, techniques and practice, 12-13. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article examines the features and major factors of socio-cultural settings young people in the consumption of alcoholic beverages in the modern world.

References

  1. 1. Даутмерзаева Л.М. Проблемы формирования духовно нравственной культуры подрастающего поколения // Наука и молодежь VII Всероссийская научно-практическая конференция молодых ученых, аспирантов и студентов. – 2013. – С. 189–192.
  2. 2. Лебедева-Несевря Н.А. Методы оценки социально детерминированных рисков потребления алкоголя в регионах России / Н.А. Лебедева-Несевря // Современные проблемы науки и образования. – 2013. – №5 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://fcrisk.ru/node/913
  3. 3. Немов Р.С. Психология [Текст]: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: В 3 кн. / Р.С. Немов. – 4-е изд. – М.: Владос, 2001. – 640 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.