Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Valeological theater in work with children with speech disorders

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112525
Open Access
VIII International research and practice conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
VIII International research and practice conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Author:
Tupitsina E. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
2217
Published in:
eLibrary.ru
1 MAPEI "K/g №39" MI "LMR"
For citation:
Tupitsina E. V. (2016). Valeological theater in work with children with speech disorders. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 234-235. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112525

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article studies the role of valeological theatre in growth of children with speech disorders. The paper shows the peculiarities of using theater while work of a teacher with children.

References

  1. 1. Вахршева Л.Н. Познавательные сказки для детей 4–7 лет: Методическое пособие сфера. – М.: ТЦ Сфера, 2011.
  2. 2. Галанов А.С. Оздоровительные игры для дошкольников. – СПб., 2007.
  3. 3. Савельева Е.А. Пальчиковые и жестовые игры в стихах для дошкольников. – СПб.: Детство-Пресс, 2011.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.