Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The question of multi-media interactive educational resource creation

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112869
Open Access
VII Research-to-Practice Conference «Upbringing and education: theory, metodology and practice»
Creative commons logo
Published in:
VII Research-to-Practice Conference «Upbringing and education: theory, metodology and practice»
Author:
Kirilov D. U. 1
Scientific adviser:
Katahanova U.F.1
Work direction:
Технические средства обучения
Rating:
Article accesses:
2746
Published in:
eLibrary.ru
1 FGBOU VO "Moskovskii pedagogicheskii gosudarstvennyi universitet"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article shows the experience of multi-media educational resource creation, some difficulties, stages and preferable technologies which are preferable technologies which are possible for using while its' development.

References

  1. 1. Аветисян Д.Д. Как России стать мировым лидером в области cloud-Learning. Международный Открытый Форум IT LET – 2013, комплекс Правительства Москвы. 6–7 сентября 2013 г.: Тез. докл. – М.: ФГБОУ МГТУ «СТАНКИН, 2013. – С. 54–55.
  2. 2. Закон 273-ФЗ «Об образовании в РФ» 2015. Глава II. Статья 16. Реализация образовательных программ с применением электронного обучения и дистанционных образовательных технологий.
  3. 3. Закон 273-ФЗ «Об образовании в РФ» 2016 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.assessor.ru/zakon/273-fz-zakon-ob-obrazovanii-2013/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.