Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Intersubject student competition for the purposes of future teaching training

Research Article
DOI: 10.21661/r-114339
Open Access
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Creative commons logo
Published in:
Monthly international scientific journal «Interactive science»
Author:
Muzychenko N.A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
3331
Published in:
doaj
eLibrary.ru
1 Higher school of psychology and pedagogical education FAEI of HE “M.V. Lomonosov Northern (Arctic ) Federal University”
For citation:
Muzychenko N. A. (2016). Intersubject student competition for the purposes of future teaching training. Interactive science, 35-37. https://doi.org/10.21661/r-114339

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics
UDC 37

Abstract

This article interdisciplinary Olympiad students is considered as an additional form of nonlearning work with future primary school teachers, which reflects the multidisciplinary their professional activities.

References

  1. 1. Быльцов С.Ф. Занимательная математика для всех / С.Ф. Быльцов. – СПб.: Питер, 2005. – 352 с.
  2. 2. Васильев Н.Б. Заочные математические олимпиады / Н.Б. Васильев, В.Л. Гутенмахер, Ж.М. Работ, А.Л. Тоом. – М.: Наука, 1986. – 176 с.
  3. 3. Петраков И.С. Математические кружки в 8–10 классах: Кн. для учителя / И.С. Петраков. – М.: Просвещение, 1987. – 224 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.