Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Usage of didactic manual "Kovrik Razvivay-ka" for children' sencory developement

Proceeding
DOI: 10.21661/r-114463
Open Access
5th International research and practice conference «Scientific studies: from theory to practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
5th International research and practice conference «Scientific studies: from theory to practice». Volume 1
Authors:
Zakharova E. V. 1 , Bavina P.A. 2
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
3124
Published in:
eLibrary.ru
1 FBEI "K/g №93 of a compound type"
2 Herzen State Pedagogical University of Russia
For citation:
Zakharova E. V., & Bavina P. A. (2016). Usage of didactic manual "Kovrik Razvivay-ka" for children' sencory developement. Scientific studies: from theory to practice, 1(4 (10)), 132-134. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-114463

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается пример дидактической модели работы с учащимися дошкольной организации коврик «Развивай-ка». Данный коврик является авторской методикой обучения и воспитания дошкольников в возрасте от двух до семи лет. Представляется пример дидактических игр одного блока коврика «Дидактическая матрешка».

References

  1. 1. Бавина П.А. Методические коворкинги в организации обучения педагогов в дошкольном образовании [Текст] / П.А. Бавина // Педагогический опыт: теория, методика, практика: Материалы IX Междунар. науч.-практ. конф. (Чебоксары, 14 окт. 2016 г.) / Редкол.: О.Н. Широков [и др.]. – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2016. – №4 (9). – С. 312–314.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.