Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Проблема информатизации образования в школе

Proceeding
IX International Research and Practice Conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
IX International Research and Practice Conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Sablia T. E. 1
Work direction:
Современные педагогические технологии
Rating:
Article accesses:
2074
Published in:
eLibrary.ru
1 Lyceum №488 of Vyborgsky district in Saint-Petersburg
For citation:
Sablia T. E. (2017). Проблема информатизации образования в школе. Upbringing and education: theory, methods and practice, 51-54. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Abstract: the article considers new approaches to education in the natural Sciences, a combination with humanitarian disciplines and techniques of educational work.

References

  1. 1. Десфонтейнес Л.Г. Научные и житейские подходы к определению понятия «интеллект» // Общество: социология, психология, педагогика. – №1. – 2017. – С. 50–53.
  2. 2. Десфонтейнес Л.Г. Психологические аспекты деятельности менеджера // Международный технико-экономический журнал. – №3. – 2015. – С. 70–74.
  3. 3. Курочкина А.А. Требования к руководителю с позиций компетентностного подхода / А.А. Курочкина, Л.Г. Десфонтейнес, Ю.Е. Семенова // Проблемы экономики и управления в торговле и промышленности / М-во образования и науки РФ; ФГБОУ ВПО «С.-Петерб. гос. торг.-экон. ун-т. – СПб.: Изд. СПбГТЭУ, 2015. – №1 (009). – С. 13–18.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.