Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Социальная сущность инноваций как инструмент устойчивого развития компаний

Proceeding
VI International Scientific and Practical Conference «Economics and management: problems, trends and future development»
Creative commons logo
Published in:
VI International Scientific and Practical Conference «Economics and management: problems, trends and future development»
Author:
Nazarova D. N. 1
Work direction:
Социально-экономическая политика России и зарубежных стран
Rating:
Article accesses:
2315
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Plekhanov Russian University of Economics"
For citation:
Nazarova D. N. (2017). Социальная сущность инноваций как инструмент устойчивого развития компаний. Economics and management: problems, trends and future development, 60-65. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Today consumer preferences are determined not only by the quality of products, goods and services, but also the emotional component of each company. Stability of a brand completely depends on the human factor. The formation of the system approach to the introduction and implementation of innovative management that helps to correctly provide the activation used for innovative projects in technological, economic and social sphere, which is more responsible corporate culture.

References

  1. 1. Вербняк П. Идеальная компания: преимущества хорошей корпоративной культуры / П. Вербняк // Корпоративный менеджмент. – 2012 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.cfin.ru
  2. 2. Калюгина С.Н. Инновации в социальной сфере организации: сущность, виды, отличительные характеристики // Вторая международная научно-практическая конференция «Проблемы развития инновационно-креативной экономики» (г. Москва, 29 марта – 9 апреля 2010) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.creativeconomy.ru/articles/21742
  3. 3. Корчагина Е.В. Роль корпоративной культуры в обеспечении эффективного управления и перехода к устойчивому развитию компании / Е.В. Корчагина // Проблемы современной экономики. – 2009. – №1 (29)
  4. 4. Кришталь В.В. Современные проблемы менеджмента. УМК. – М.: Изд. Центр ЕАОИ, 2011. – 192 с.
  5. 5. Татулов Б.Э. Анализ моделей и типов корпоративной культуры / Б.Э. Татулов // Корпоративный менеджмент. – 2008 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.cfin.ru
  6. 6. Цыганок АЮ. Корпоративная культура и корпоративный кодекс компании // Бизнес-консультирование. – 2011 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://tsyganok.ru/pubs/pub.asp?id=2185

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.