Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Персонифицированная концепция разработки и продвижения дифференцированных СПА и Веллнесс-программ на гостиничном рынке

Proceeding
International Research-to-practice Conference for students «Scientific research and developments of students»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice Conference for students «Scientific research and developments of students»
Author:
Tiutiunnik A. I. 1
Work direction:
Экономические науки
Rating:
Article accesses:
2402
Published in:
eLibrary.ru
1 FGBOU VO "Sankt-Peterburgskii gosudarstvennyi ekonomicheskii universitet"
For citation:
Tiutiunnik A. I. (2017). Персонифицированная концепция разработки и продвижения дифференцированных СПА и Веллнесс-программ на гостиничном рынке. Scientific research and developments of students, 236-238. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The paper discusses the issues associated with a personalized concept for the development and promotion of differentiated SPA and Wellness programs in the hotel market. According to the results of the developed plan must be stratified base of the SPA and Wellness services that represent the ranked strata at the request of the class A, B, C that will generate a diversified service packages for personalized advancement

References

  1. 1. Богачева Е.Л. Энциклопедия Spa и Wellness. – Т. 3. «Секреты высокого сервиса. Этика профессионала». – М., 2016. – 196 с.
  2. 2. Ветитнев A.M. Технологии маркетинга и менеджмента в системе управления курортными организациями. – СПб.: Изд-во СПб ГУЭ-иФ, 1999. – 240 с.
  3. 3. Ветитнев А.М. Апробация подходов к изучению клиентоориентированности туристских дестинаций / А.М. Ветитнев, А.П. Конторских // Известия Сочинского государственного университета. – 2015. – №2 (35) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://vestnik.sutr.ru/journals_n/1440325483.pdf (дата обращения: 22.10.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.