Персонифицированная концепция разработки и продвижения дифференцированных СПА и Веллнесс-программ на гостиничном рынке
Proceeding


- Published in:
- International Research-to-practice Conference for students «Scientific research and developments of students»
- Author:
- Tiutiunnik A. I. 1
- Work direction:
- Экономические науки
- Rating:
- Article accesses:
- 2402
- Published in:
- eLibrary.ru
1 FGBOU VO "Sankt-Peterburgskii gosudarstvennyi ekonomicheskii universitet"
- APA
For citation:
Tiutiunnik A. I. (2017). Персонифицированная концепция разработки и продвижения дифференцированных СПА и Веллнесс-программ на гостиничном рынке. Scientific research and developments of students, 236-238. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.
- Full text
- Metrics
Abstract
The paper discusses the issues associated with a personalized concept for the development and promotion of differentiated SPA and Wellness programs in the hotel market.
According to the results of the developed plan must be stratified base of the SPA and Wellness services that represent the ranked strata at the request of the class A, B, C that will generate a diversified service packages for personalized advancement
Keywords
References
- 1. Богачева Е.Л. Энциклопедия Spa и Wellness. – Т. 3. «Секреты высокого сервиса. Этика профессионала». – М., 2016. – 196 с.
- 2. Ветитнев A.M. Технологии маркетинга и менеджмента в системе управления курортными организациями. – СПб.: Изд-во СПб ГУЭ-иФ, 1999. – 240 с.
- 3. Ветитнев А.М. Апробация подходов к изучению клиентоориентированности туристских дестинаций / А.М. Ветитнев, А.П. Конторских // Известия Сочинского государственного университета. – 2015. – №2 (35) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://vestnik.sutr.ru/journals_n/1440325483.pdf (дата обращения: 22.10.2017).
Comments(0)