Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The influence of age peculiarities on the creation of the subject-developing environment

Proceeding
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Khoshchenko G. V. 1
Work direction:
Общая педагогика
Rating:
Article accesses:
1263
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S 31 "Zhuravlik"
For citation:
Khoshchenko G. V. (2018). The influence of age peculiarities on the creation of the subject-developing environment. Upbringing and education: theory, methods and practice, 22-24. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

This article deals with the issue of creating a subject-developing environment of any age group in the DOW.

References

  1. 1. Артамонова О.В Предметно-пространственная среда: её роль в воспитании личности [Текст] / О.В. Артамонова // Дошкольное воспитание. – 1995. – №4.
  2. 2. Авдулова Т.П.  Насыщенность образовательной среды и ее психологическая безопасность // Справочник старшего воспитателя. – 2014. – №8.
  3. 3. Афонькина Ю.А. Рабочая программа педагога-психолога ДОО. – 2-е изд., перераб. – Волгоград: Учитель, 2014.
  4. 4. Виноградова Н.А. Интерактивная предметно-развивающая среда детского сада: Учебное пособие / Н.А. Виноградова, Н.В. Микляева. – М.: Перспектива, 2011.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.