List of publications on a keyword: «триггеры»
Экономика
Maksim V. Khmelev
FSBEI of HVE "Irkutsk State Transport University" , Иркутская обл
«Emotional Marketing: How to evoke emotions in consumers and increase brand loyalty»
The article explores the role of emotional marketing in shaping consumer behavior and increasing brand loyalty. It considers key emotional triggers (joy, nostalgia, fear, compassion, etc.), strategies for creating emotional content (story-telling, visual elements, personalization) and their impact on audience engagement. Special attention is paid to the ethi-cal aspects of using emotions in marketing, including issues of honesty, inclusiveness and data protection. Based on an analysis of performance measurement methods (engagement, surveys, sales metrics), a conclusion is made about the importance of emotional connections for the long-term success of a brand.
Экономика предпринимательства, организация и управление предприятиями, отраслями, комплексами
FSFEI of HE "Financial University under the Government of the Russian Federation" , Москва г
«Sravnitel'nyi analiz kliuchevykh triggerov i stopperov k zaniatiiu predprinimatel'stvom v RF i za rubezhom»
Педагогика общеобразовательной школы
MAOU "SOSh 78" , Кемеровская обл
«Разработка электронных образовательных ресурсов как средство повышения ИКТ-компетентности педагога»
Педагогика
Irina V. Gorshunova
FSBEI of HE "Chelyabinsk State Pedagogical University" , Челябинская обл
«Использование информационных технологий в обучении детей младшего школьного возраста»
Выпускник педагогического вуза должен систематически повышать ИКТ‐компетентность, используя новые подходы в обучении, знакомиться с новыми программными средствами, изучать дополнительные возможности существующих приложений. В данной статье авторами описывается опыт создания презентационных материалов на основе триггеров в программном приложении Microsoft PowerPoint.

