List of publications on a keyword: «внутрифирменное обучение»


Теория и методика профессионального образования

Publication date: 20.09.2018
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Rima R. Kabaeva , студент 2 курса
Institut estestvoznaniia i ekonomiki FGBOU VO "Orenburgskii gosudarstvennyi pedagogicheskii universitet" , Оренбургская обл

«Analiz sistemy vnutrifirmennogo obucheniia personala v organizatsii»

Download an article

Статья посвящена актуальности совершенствования системы внутрифирменного обучения персонала в компании. В работе рассматривается один из методов исследования системы внутрифирменного обучения SWOT-анализ, анализируются преимущества и недостатки внутрифирменного обучения и обучения вне компании.

Педагогика

Publication date: 10.11.2017
Evaluate the material Average score: 5 (Всего: 1)
Liliia A. Khamidullina , candidate of pedagogic sciences, associate professor
FGBOU VO "Ul'ianovskii gosudarstvennyi universitet" , Ульяновская обл

«О непрерывном профессиональном развитии современных специалистов»

Download an article

В статье рассматриваются вопросы непрерывного профессионального развития педагогических работников в контексте внутрифирменного обучения. Внутрифирменное обучение можно рассматривать как возможность обеспечения непрерывной подготовки педагога, объединяющей теоретическое и практическое обучение.

Publication date: 14.07.2016
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Marina S. Zadvornaya
SBEI of APE (PK) of Specialists of St. Petersburg Academy of Postgraduate Pedagogical University , Санкт-Петербург г

«Problems and ways of development of teachers of preschool educational institutions in the system of additional preschool professional education»

Download an article

The article is devoted to the existing modern situation of preschool educational institution teachers training in the system of additional professional education. The need of staff potential development in preschool educational institutions is shown connected with the recess of contradiction between demanded an real level of teachers professional competence, the reasons blocking this process an the ways of improvement of additional professional education system are mentioned.