Imprint

V International Scientific and Practical Conference


Volume: 1

UDC 001
BBC 72
Н34

Reviewers:
Borisova Uliana Semionovna, д-р социол. наук, канд. экон. наук, профессор Финансово-экономического института ФГАОУ ВО «Северо-Восточный федеральный университет им. М.К. Аммосова»
Vereshchak Svetlana Borisovna, канд. юрид. наук, заведующий кафедрой финансового права юридического факультета ФГБОУ ВО «ЧГУ им. И.Н. Ульянова»
Dykanaliev Kalybek Mukashevich, Сandidate of technical sciences, associate professor at the Kyrgyz State Technical University named after I. Razzakov
Petkova Iskra Tsankova, Candidate of pedagogical sciences, associate professor, head of “Social and Pharmaceutical Support” Department at the Medical University – Pleven, the Republic of Bulgaria
Editorial Board:
Shirokov Oleg Nikolaevich, главный редактор, Doctor of historical sciences, professor, dean of the History and Geography Department at FSBEI of HE “I.N. Ulianov Chuvash State University”, member of the Public Chamber of the Chuvash Republic
Abramova Lyudmila Alexeevna, Doctor of pedagogical sciences, professor, head of the Department of Pedagogics and Education Development at FSBEI of HE “I.N. Ulianov Chuvash State University”
Yakovleva Tatyana Valerianovna, ответственный редактор, general director of the LLC "Scientific Cooperation Centre “Interactive plus”
Mitryuhina Natalia Anatolievna, помощник редактора, выпускающий редактор ООО «Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
Designer:
Firsova Nadezhda Vasilevna

Н34
Science, education, society: tendencies and future development : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. (Cheboksary, May 27, 2017). In 2 volumes, volume 1. – Cheboksary: SCC "Interaktiv plus", LLC, 2017. – p. 280. – ISBN 978-5-9500297-6-9. doi:10.21661/a-458

ISBN 978-5-9500297-6-9


В сборнике представлены статьи участников V Международной научно–практической конференции, посвященные актуальным вопросам науки и образования. В материалах сборника приведены результаты теоретических и прикладных изысканий представителей научного и образовательного сообщества в данной области.

Cheboksary , 2017


Table of contents