Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Branding as a pedagogic tecnology

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112526
Open Access
VIII International research and practice conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
VIII International research and practice conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Author:
Savina N. V. 1
Work direction:
Педагогика высшей профессиональной школы
Rating:
Article accesses:
2859
Published in:
eLibrary.ru
1 Omsk State Pedagogical University
For citation:
Savina N. V. (2016). Branding as a pedagogic tecnology. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 69-70. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112526

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article considers the possibility of using branding technology in the learning process of high school students. This technology application increases the learning motivation, forms an integrative knowledge and develops creativity, public speaking, teamwork and mutual assesment skills.

References

  1. 1. Панкрухин А.П. Бренды и брендинг // Практический маркетинг. – 2011. – №4. – С. 4–15.
  2. 2. Савина Н.В. Технологии обучения в системе развития лидерской компетенции студентов вуза // Материалы Международной конференции «European Applied Sciences: modern approaches in scientific research» (Штутгард, Германия, 17–19 декабря 2012 г.). – С. 234–236.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.