Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

"A cardinal renewal of the process of teaching schoolchildren in the lessons of a foreign (English) language".

Proceeding
DOI: 10.21661/r-559606
Open Access
II International Scientific and Practical Conference «Society and Science: Future Development»
Creative commons logo
Published in:
II International Scientific and Practical Conference «Society and Science: Future Development»
Author:
Sereda I.N. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
445
Published in:
eLibrary.ru
1 GBOU "SOSh 260"
For citation:

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article considers the reconstruction of the process of teaching schoolchildren in English lessons in accordance with the Federal State Educational Standard of the new generation.

References

  1. 1. Гальскова Н.Д. Профессиональная компетентность учителя иностранного языка / Н.Д. Гальскова, А.П. Василевич, Н.Ф. Коряковцева [и др.] // Основы методики обучения иностранным языкам. – М.: КНОРУС, 2017. – 102 – 117 с.
  2. 2. Bergmann J. Flip your classroom: reach every student in every class every day / J. Bergmann, A. Sams. – Washington, DC: International Society for Technology in Education, 2012.
  3. 3. Пассов Е.И.  Основы коммуникативной теории и технологии иноязычного образования / Е.И. Пассов, Н.Е. Кузовлева. – М.: Русский язык. Курсы, 2010. – 568 с.
  4. 4. Середа И.Н. Школьная жизнь тинэйджера как праздник и повседневность. Ритмы бытия: праздник и повседневность в социокультурном измерении: сборник научных трудов / И.Н. Середа. – Спб.: Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, 2017. – С 339–343.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.