Imprint

IX International Scientific and Practical Conference


Issue 1

UDC 373.1.02(082)
BBC 74.202.3я43
О-23

Reviewers:
Rano A. Kutanova, Candidate of pedagogical sciences, associate professor, head of the Research Engineering Department at the Kyrgyz State University named after I. Arabayev
Stanislav P. Russkov, Candidate of pedagogical sciences, associate professor, head of the Spiritual and Moral Development Center, Chuvash Republican Institute of Education of the Ministry of Education of Chuvashia
Iskra T. Petkova, Candidate of pedagogical sciences, associate professor, head of “Social and Pharmaceutical Support” Department at the Medical University – Pleven, the Republic of Bulgaria
Editorial Board:
Oleg N. Shirokov, главный редактор, Doctor of historical sciences, professor, dean of the History and Geography Department at FSBEI of HE “I.N. Ulianov Chuvash State University”, member of the Public Chamber of the Chuvash Republic
Lyudmila A. Abramova, Doctor of pedagogical sciences, professor, head of the Department of Pedagogics and Education Development at FSBEI of HE “I.N. Ulianov Chuvash State University”
Tatyana V. Yakovleva, ответственный редактор, general director of the LLC "Scientific Cooperation Centre “Interactive plus”
Lydia E. Vershinina, помощник редактора, корректор-переводчик ООО «Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
Designer:
Nadezhda V. Firsova

О-23
Educational environment today: development strategies : материалы Междунар. науч.–практ. конф. (Cheboksary, Apr 2, 2017). – Cheboksary: SCC "Interaktiv plus", LLC, 2017. – p. 212. – ISBN 978-5-9500127-8-5. doi:10.21661/a-392

ISBN 978-5-9500127-8-5


В сборнике представлены статьи участников Международной научно–практической конференции, посвященные актуальным вопросам стратегии развития образовательной среды. В материалах сборника приведены результаты теоретических и прикладных изысканий представителей научного и образовательного сообщества в данной области. Предназначен для широкого круга читателей.

Cheboksary , 2017


Table of contents