Imprint

X International Research and Practice Conference


UDC 37
BBC 74+74.200
В77

Reviewers:
Rano A. Kutanova, Candidate of pedagogical sciences, associate professor, head of the Research Engineering Department at the Kyrgyz State University named after I. Arabayev
Svetlana G. Krasnova, канд. психол. наук, доцент БОУ ДПО «ПК С Чувашский республиканский институт образования»
Natalya A. Kuznetsova, Candidate of pedagogical sciences, principle of the MBOU "School №62 with in-depth study of individual subjects", Honored Worker of general education in the Russian Federation
Iskra T. Petkova, Candidate of pedagogical sciences, associate professor, head of “Social and Pharmaceutical Support” Department at the Medical University – Pleven, the Republic of Bulgaria
Editorial Board:
Oleg N. Shirokov, главный редактор, Doctor of historical sciences, professor, dean of the History and Geography Department at FSBEI of HE “I.N. Ulianov Chuvash State University”, member of the Public Chamber of the Chuvash Republic
Lyudmila A. Abramova, Doctor of pedagogical sciences, professor, head of the Department of Pedagogics and Education Development at FSBEI of HE “I.N. Ulianov Chuvash State University”
Tatyana V. Yakovleva, ответственный редактор, general director of the LLC "Scientific Cooperation Centre “Interactive plus”
Lydia E. Vershinina, помощник редактора, корректор-переводчик ООО «Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
Designer:
Nadezhda V. Firsova

В77
Upbringing and education: theory, methods and practice : материалы X Междунар. науч.–практ. конф. (Cheboksary, Jul 9, 2017). – Cheboksary: SCC "Interaktiv plus", LLC, 2017. – p. 236. – ISBN 978-5-9500416-8-6. doi:10.21661/a-417

ISBN 978-5-9500416-8-6


В сборнике представлены материалы участников X Международной научно–практической конференции, посвященные вопросам воспитания и обучения. Приведены результаты теоретических и прикладных изысканий представителей научного и образовательного сообщества в данной области. Предназначен для широкого круга читателей.

Cheboksary , 2017


Table of contents